Renault Captur 1.2 TCe Dynamique Automaat | TWO-TONE | NAVI | CAMERA | STOELVERW | TREKHAAK |

€ 11.899,-

Bouwjaar 24-02-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.412 km
Deuren 5
Kenteken TR-127-L Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Captur 1.2 TCe Dynamique Automaat | TWO-TONE | NAVI | CAMERA | STOELVERW | TREKHAAK |


€ 11.899,-

Algemeen

Bouwjaar 24-02-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.412 km
Deuren 5
Kenteken TR-127-L Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam IVA Bleiswijk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoefweg 235
Postcode 2665 LB
Plaats Bleiswijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 5291010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ivableiswijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2013 - mei 2017

Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.155 kg
Laadvermogen: 571 kg
GVW: 1.726 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn IVA Bleiswijk. Een autogroothandel met al 25 jaar ervaring in de Automotive wereld. Door ons brede netwerk beschikken wij over een unieke voorraad van jong gebruikte occasions met lage kilometerstanden. Wij bedienen zowel de zakelijke als de particuliere markt. Iedereen is bij ons welkom. Daarnaast zijn wij een BOVAG erkend autobedrijf.
Met een oppervlakte van 12.000 m2 is er bij ons genoeg te bekijken zowel binnen als buiten. Onze dagelijks wisselende voorraad bestaat zowel uit personenauto's als bedrijfswagens. Wij leveren standaard onze auto's rijklaar af zonder extra bijkomende kosten met 12 maanden BOVAG garantie.
Met gemiddeld 250 occasions op voorraad is er voor ieder wat wils. Ons enthousiaste team van verkopers staan voor u en al uw vragen klaar. U kunt ons bereiken per mail, whatsapp, telefonisch of via een van onze Social Media kanalen. Uiteraard bent u van harte welkom voor een bezichtiging van onze occasions. De koffie staat voor u klaar. Heeft u een inruil auto? Geen probleem, wij ruilen uw huidige auto graag in. Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30
Kijk voor leasing of financieringsmogelijkheden op onze site https://www.deautofinancier.nl/iva-bleiswijk-bv/home

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie