Bouwjaar | 19-07-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 334.265 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-VNB-15 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.696 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-07-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 334.265 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-VNB-15 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.696 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H.O.V. Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stobbeweg 1 |
Postcode | 2461 EX |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 609704 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hovautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenvervoer
Modelreeks: jun. 2004 - sep. 2006
Technische informatie
Koppel: 345 Nm
Aantal cilinders: 5
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.090 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 2.550 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal
Een occasion om van te dromen. Deze SsangYong Rexton brengt behalve een pittige motor en een vriendelijke kilometerstand ook de nodige extra's mee. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Het interieur ademt luxe door de leren bekleding. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, getint glas en elektrisch bedienbare ramen voor horen tot de voorzieningen op deze auto.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. Een paar spetters of een donderbui? De regensensor weet het als eerste en reageert precies goed! De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. Natuurlijk behoren houten stuurwiel, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
SsangYong Rexton (2001 - 2017) | De twee draken
Ssang Yong meldt vol trots dat de Rexton is verbeterd. Het uiterlijk is moderner geworden en het interieur is aangepast aan de Europese smaak. Bovendien is deze luxueuze terreinreus nu leverbaar met een stille, sterke en zuinige 2,7-liter dieselmotor. Dat klinkt als een sprookje, maar is het niet. Alhoewel ...
De SsangYong Rexton is een echte terreinauto: gemaakt voor het zware werk. De ruimte en uitrusting zijn prima, maar de rijeigenschappen zijn matig.
Plus
- goed als werkpaard én als luxe-auto
- motorkarakter goed aangepast op off-road gebruik
- zee ruim
Min
- erg zachte vering
Conclusie
Terug naar het sprookje. De auto-goden zullen de Rexton waarderen voor het gedrag op de snelweg en in de stad. Daar scoort de auto vooral op comfort. De Rexton is zeer ruim, heeft een riante standaarduitrusting en de nieuwe dieselmotor is aangenaam stil. Deze score wordt echter nog niet beloond met een enkele reis naar het hemelse paradijs.
Als modderkruiper scoort de Rexton juist opmerkelijk hoog. Dankzij een goed op elkaar afgestemde overbrenging, onderstel en motor presteert de Rexton uitstekend in het terrein. Dat gaat zelfs zo ver, dat de auto steeds meer plezier geeft als de uitdagingen groter worden.
Het is uiteindelijk de relatie tussen de twee karakters die de Rexton uniek maakt. Als de eigenschappen op verhard en onverhard samen komen, zal de auto-god de combinatie vast zo hoog waarderen dat ze uiteindelijk allebei een draak mogen worden. Op die manier verdient de Rexton letterlijk en figuurlijk de naam Ssang Yong. En hij reed nog lang en gelukkig ... (Ivo Kroone)