Audi Q5 2.0 TFSI Quattro 180 PK Pro Line Navi Xenon LMV 17'

€ 14.940,-

Bouwjaar 06-02-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 174.330 km
Deuren 5
Kenteken 2-TGV-27 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI Quattro 180 PK Pro Line Navi Xenon LMV 17'


€ 14.940,-

Algemeen

Bouwjaar 06-02-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 174.330 km
Deuren 5
Kenteken 2-TGV-27 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto XL
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Schans 25
Postcode 2405 XX
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 224015 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoxl.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2013 - jul 2014
Modelcode: 8R

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 193 x 167 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.330 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Plaats voor vijf personen of genoeg plek voor uw aankopen bij de bouwmarkt, de veelzijdige Audi Q5 biedt het allemaal. Dit ruimtewonder is van het bouwjaar 2014 en heeft 174330 kilometer op de teller staan. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder benzinemotor en de handgeschakelde zesversnellingsbak. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.

De snelste of zuinigste weg? Het full map navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Veiligheid en gemak zijn er in alle opzichten. Neem bijvoorbeeld de audiobediening op het stuur. De elektronische systemen in deze Audi helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. Deze Audi is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Vermoeidheidsherkenning is een systeem dat met verschillende sensoren tekenen van vermoeidheid bij de chauffeur waarneemt. Deze krijgt tijdig een waarschuwing, wat ongelukken kan voorkomen.

Een proefrit maken met deze Audi Q5? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

Al 35 jaar is AutoXL de eersteklas partner op de occasion markt in Nederland. In onze moderne showroom staan circa 250 occasions op voorraad, geselecteerd door de bekwame experts van AutoXL. Onder het genot van een verse kop koffie ontdekt u het complete aanbod. De tweedehands auto's zijn afkomstig van gerenommeerde partijen of rechtstreeks van de eerste eigenaar en de onderhoudshistorie is altijd b

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie