Bouwjaar | 08-05-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.818 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GP-073-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-05-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.818 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GP-073-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cabrioland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zonweg 30-34 |
Postcode | 2516 BM |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3817501 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cabrioland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2011 - aug 2015
Modelcode: 4L
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 100 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 243 km/u
Maten
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.371 kg
Laadvermogen: 754 kg
GVW: 3.125 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Inruil & financiering mogelijk. Tevens onderhoud & APK. Reparatie airco's. Levering & montage softtops. Levering en montage winterbanden.
Volg ons op facebook www.facebook.nl/cabrioland en twitter: https://twitter.com/#!/cabriolandnl
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur en zaterdag van 9.30 tot 17.00 uur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.