Citroen C2 1.1i Caractère LASWERK DORPELS

€ 960,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-03-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 224.583 km
Deuren 3
Kenteken 96-KXP-3 Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.124 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Citroen C2 1.1i Caractère LASWERK DORPELS


€ 960,-

Algemeen

Bouwjaar 22-03-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 224.583 km
Deuren 3
Kenteken 96-KXP-3 Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.124 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Harry Meijndert
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Newtonweg 1b
Postcode 3208 KD
Plaats Spykenisse
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)181 - 617559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.harrymeijndert.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2006 - mei 2008

Technische informatie
Koppel: 94 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 41 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 158 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 367 x 166 x 148 cm
Wielbasis: 232 cm
Inhoud laadruimte: 193 l

Gewichten
Ledig gewicht: 931 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.336 kg
Max. trekgewicht: 520 kg (ongeremd 450 kg)
Max. dakbelasting: 60 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 10 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf Harry Meijndert
Newtonweg 1 B
3208 KD Spijkenisse
TEL: 0181-617559

Al meer dan 59 jaar gespecialiseerd in onderhoud en reparatie. Altijd rond de 50 occasions in alle prijsklassen. Al vanaf 500 euro met APK.

Kijk ook op onze website www.harrymeijndert.nl

??????? ? ?????????. (We spreken ook Bulgaars.)
??? ?? ??????? ??-??????. (We spreken ook Russisch.)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen

"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?

Autotest | Citroen C2 Du vin, du pain, du Citroen

De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.

Plus

  • Aantrekkelijke vormgeving
  • Compact maar toch ruim en praktisch

Min

  • Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
  • Prijs/prestatie verhouding kan beter

Conclusie

Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.

De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.

Deel deze advertentie