Citroen C4 Picasso 2.0-16V Ambiance EB6V 5p.
€ 999,-
Bouwjaar | 08-02-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.186 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-ZH-LL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-02-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.186 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-ZH-LL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Demontage Smit |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 26 |
Postcode | 2712 LB |
Plaats | Zoetermeer |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)79 - 3606934 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosloperijsmit.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 183 x 166 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.536 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 333 - € 362 per kwartaal
Deze Citroen C4 Picasso komt uit 2008, werd geleverd van 01-02-2007 tot 31-10-2008 en kostte toen € 31.096,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een benzine én een lpg-motor, heeft een maximum vermogen van 103 kW (140 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 195 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,0 liter per 100 km en hij weegt 1536 kg. De APK is geldig tot 09-02-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.
Automaat storing
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 Picasso | Speciaal voor iedereen
Ruimte is het allerbelangrijkste punt bij de keuze van een MPV (Mutli Purpose Vehicle). Bij zo'n praktische gezinsauto komen zaken zoals luxe of rijeigenschappen op de tweede plaats. Het uiterlijk wordt vaak helemaal vergeten. Citroën brengt daar nu verandering in! De "C4 Picasso" zou even praktisch en comfortabel zijn als de concurrentie, maar koppelt dat aan een bijzondere vormgeving.
Citroen toont lef met de nieuwe C4 Picasso! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Helaas valt de benzinemotor tegen, de diesel overtuigt wel.
Plus
- uitstekend weggedrag i.c.m. dieselmotor
- stil en comfortabel
- ruim en praktisch
Min
- testauto niet vrij van rammeltjes en elektrische storingen
- matig weggedrag i.c.m. benzinemotor
Conclusie
Citroën toont lef met de nieuwe C4 Picasso; waarvoor hulde! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Op sommige punten stelt de C4 Picasso echter teleur of zal de auto slechts bij een select publiek in de smaak vallen.
Het belangrijkste kritiekpunt is het weggedrag van de versie met benzinemotor. Deze stuurt te licht en wanneer het de auto lastig wordt gemaakt, is het weggedrag matig. Diverse elektronische systemen zijn lastig te bedienen of doen niet wat er van verwacht mag worden. In vergelijking met de concurrentie gebruikt Citroën conservatieve techniek met als resultaat heel gemiddelde prestaties en verbruikscijfers.
In combinatie met de dieselmotor is de C4 Picasso een heerlijk sturende auto die volop comfort biedt. Dankzij de bijzondere vormgeving en complete uitrusting weet de C4 Picasso zich echt van de massa te onderscheiden. Vooral mensen die tot nu toe geen MPV wilden hebben vanwege de nietszeggende uitstraling, zullen zich aangetrokken voelen tot deze exclusieve Citroën.