Citroen Saxo 1.1i Asics 5-Deurs l Airco l Elek Pak

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-08-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.864 km
Deuren 5
Kenteken 12-HK-VR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.124 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Citroen Saxo 1.1i Asics 5-Deurs l Airco l Elek Pak


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 28-08-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.864 km
Deuren 5
Kenteken 12-HK-VR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.124 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam A tot Z Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mandenmakerstraat 5
Postcode 2984 AS
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 39272365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.atotzautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/70 R13
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 162 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 160 x 139 cm
Wielbasis: 238 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 800 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.330 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

Hierbij bieden wij u aan : Citroen Saxo 1.1i Asics 5-Deurs . Deze auto verkeert zowel technisch en optisch in nette staat.

Verder is deze auto uitgevoerd met opties als : Airco Elektrische ramen Stuurbekrachtiging etc..

Betreft een volledig onderhouden auto waarbij de onderhoudsbeurten volgens interval zijn uitgevoerd (serviceplan en documenten aanwezig).

* Distributieset vervangen op 01-2023 bij 184.725 km

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen Saxo VTS | Vive Zandvoort

In het najaar van 1999 kreeg de Citroën Saxo een moderner aangezicht. Het front werd iets strakker en ronder, wat de Saxo tot een braaf en vrolijk stadsautootje maakt. De VTS variant van de Saxo doet wat gespierder aan door uitgeklopte wielkasten, dorpelverbreders en een spoiler op de achterklep. Met twee grote ogen aan weerszijden van de kunststof grille kijkt de Saxo vol onschuld de wereld in. Maar let op: wie onschuldig is, is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.

Autotest | Citroen Saxo VTS Vive Zandvoort

De Citroen Saxo VTS 16v is een bommetje op wielen dat zich moeiteloos kan meten met veel duurdere GTI's en GT's. Wie een proefrit maakt, is verkocht. U bent gewaarschuwd.

Plus

  • veel raceplezier per gulden
  • fenomenaal goed onderstel
  • zeer sterke motor

Min

  • erg lichte besturing
  • geen spectaculair interieur

Conclusie

Eindelijk weer een echte GTi! Geen oud rebel die nu in een maatpak zijn spierkracht aanwendt om op tijd op een afspraak te verschijnen, maar een onvervalste hooligan op wielen. Met bijtgrage remmen, een onwaarschijnlijk goed onderstel en een motor die de inzittenden echt in de stoel kan drukken is de Citroën Saxo VTS 16v de fijnste GTi van dit moment. Dankzij een bescheiden uitstraling is de VTS bovendien een auto waar niemand bezwaar tegen zal aantekenen. Dat het ongehoord leuk is gerenommeerde sportwagens volkomen voor schut te zetten, hoeft de Saxo-eigenaar er niet bij te vertellen.

Tenslotte een waarschuwing voor wie zich waagt aan een proefrit: dit is in beginsel een brave boodschappen auto, maar wie het gas één keer dieper intrapt is letterlijk en figuurlijk verkocht. De Saxo is op z'n zachtst gezegd verslavend. Daarom hierbij excuses aan alle GTi's, GSi's en CRX'en die in een grijs weekend in maart zo schaamteloos op hun nummer zijn gezet. Het moest even, in naam der wetenschap. Want alleen een Citroën racet als een Citroën!

Deel deze advertentie