Dacia Duster 1.2 TCe 4x2 Prestige, trekhaak, navigatie

€ 9.248,-

Bouwjaar 23-03-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 162.561 km
Deuren 5
Kenteken 2-ZSV-44 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Dacia Duster 1.2 TCe 4x2 Prestige, trekhaak, navigatie


€ 9.248,-

Algemeen

Bouwjaar 23-03-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 162.561 km
Deuren 5
Kenteken 2-ZSV-44 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf J van Toorn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dirk de Derdelaan 18
Postcode 3132 HJ
Plaats Vlaardingen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4359474 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvantoorn.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2014 - okt 2016

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 182 x 170 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.752 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: Standaard wordt de auto geleverd met een gratis Basis van Toorn Servicepakket. Dit pakket bestaat uit een geldige APK Keuring, controle van verlichting, banden en vloeistofniveaus. Ook is de kilometerstand correct en aantoonbaar. Onze voorkeur heeft het om de auto met een Extra van Toorn Servicepakket van € 728,- af te leveren. Naast het Basis Servicepakket wordt de auto van binnen en buiten schoon gemaakt. Tevens krijgt de auto dan een aflevercontrolebeurt en wordt hij geleverd met 25,- brandstof, 24/7 mobiliteitsgarantie/pechhulp (Europa/thuisservice) en 6 maanden Van Toorn garantie. De prijs van het MAXI pakket met 12 maanden BOVAG garantie is € 998,-. Meer informatie over de servicepakketten vindt u op onze website: https://www.autobedrijfvantoorn.nl/verkoop/garantie-servicepakketten

Standaard wordt de auto geleverd met een gratis Basis van Toorn Servicepakket. Dit pakket bestaat uit een geldige APK Keuring, tenaamstelling van het kenteken, controle van verlichting, banden en vloeistofniveaus. Kijk voor onze garantie pakketten op de garantie keuze kaart.

De krachtige lijnen van deze SUV springen direct in het oog. Een krachtige benzinemotor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

De snelste of zuinigste weg? Het full map navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! Ogen op de weg, handen aan het stuur. De audiobediening op het stuur zorgt dat u probleemloos schakelt tussen zenders. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Maximumsnelheid? Even de cruise control instellen en u blijft perfect binnen de marges. Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boord

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie