Dacia Duster 1.2 TCe 4x2 Prestige

€ 8.950,-

Bouwjaar 04-08-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.511 km
Deuren 5
Kenteken 4-XHG-40 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Dacia Duster 1.2 TCe 4x2 Prestige


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-08-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.511 km
Deuren 5
Kenteken 4-XHG-40 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage F en M Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Denemarkenlaan 4
Postcode 2391 PZ
Plaats Hazerswoude-Dorp
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 25034368 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragefm.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2014 - 2017

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Lengte: 432 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.752 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Fijnstofuitstoot: 2 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Alle technologie in de Dacia Duster is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ouderwets vakmanschap en natuurlijke materialen komen samen in het lederen interieur. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.

Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Alle belangrijke audiofuncties heeft u onder handbereik met de audiobediening op het stuur. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. De Dacia is standaard voorzien van: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.

U zoekt een betrouwbare auto met uitstekende rijkwaliteiten? Dan is deze Dacia Duster een geweldige keuze! De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De hoogwaardige, lederen bekleding benadrukt de kwaliteit van deze Dacia. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.

Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Via de schakelmogelijkheden op het stuur is de audiobediening veilig en eenvoudig. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Dacia Duster prima parkeersensoren die u een handje helpen. Voor de lange ritten i

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie