Dacia Spring Comfort Plus 27 kWh | Speciale kleur | LM velgen | Apple Carplay | Camera | Navi | AC

€ 16.950,- incl. BTW

Bouwjaar 23-06-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.075 km
Deuren 5
Kenteken P-778-VR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Dacia Spring Comfort Plus 27 kWh | Speciale kleur | LM velgen | Apple Carplay | Camera | Navi | AC


€ 16.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-06-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.075 km
Deuren 5
Kenteken P-778-VR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Wegman
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 4
Postcode 4233 GA
Plaats Ameide
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)183 - 601402 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfwegman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2021 - mei 2022

Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Actieradius: 230 km
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 158 x 151 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 139 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (optioneel) (€ 695): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- BOVAG All-in-prijs (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- Bovag 40-punten check (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
- BOVAG Afleverbeurt (optioneel) (€ 295): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Overige informatie
Laksoort: Matte
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Actieradius enkel stad (WLTP): 314 km

Da?s het fijne van een hatchback: de extra deur achter waardoor u gemakkelijk nog wat lading mee kan nemen. De achterbank is op te klappen voor nog meer ruimte. De prestaties van de elektromotor kunnen de vergelijking met een brandstofmotor moeiteloos aan. Deze auto heeft maar weinig kilometers gemaakt, de teller staat op slechts 6075 kilometer. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer aluminium dakrailing, getint glas, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en neerklapbare achterbank.

Kies de muziek waarvan u houdt, dankzij de DAB-radio klinkt het altijd geweldig. Intussen bedient u het audiosysteem en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur. Deze auto heeft airconditioning aan boord. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Aan boord van deze Dacia houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt er een botsing met een voor- of tegenligger, dan waarschuwt het systeem direct.

U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. Elektrisch rijden is een verademing. Eén belletje is genoeg voor een proefrit. Wanneer zullen we 'm klaarzetten?

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf Wegman biedt u een onbeperkt aanbod

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Spring | Beter. Betaalbaar.

De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Behalve met de prijs wil de Spring ook met de kwaliteiten verleiden tot elektrisch rijden. Daarom is de Spring aangepast voor modeljaar 2024. Autozine maakte alvast kennis met de vernieuwde Spring in een fotostudio in Parijs.

Autotest | Dacia Spring Beter. Betaalbaar.

De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.

Plus

  • scherpe prijs
  • minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
  • doordachte ergonomie

Min

  • smal interieur
  • matige score EuroNCAP crashveiligheid

Conclusie

De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden met de prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.

De uitrusting is rijker geworden. Deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault, deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd met een nieuwe besturing en op maat gemaakte banden. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. De actieradius is en blijft voldoende. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormt ook de snelweg geen probleem.

Het belangrijkste is echter: ondanks alle verbeteringen is de prijs nauwelijks gewijzigd. Kortom: de Spring is beter en betaalbaarder geworden!

Deel deze advertentie