Bouwjaar | 14-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.965 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-LGR-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.976 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.965 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-LGR-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.976 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Euromast Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Randweg 10B |
Postcode | 2941 CG |
Plaats | Lekkerkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 669749 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.euromastautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 232 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 189 x 150 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.469 kg
Laadvermogen: 731 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Go Further, is de filosofie van Ford. Een vooruitstrevend motto dat ook bij dit model tot z'n recht komt. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Comfortabel zitten, ook als de rit onstuimig is? Dat kan met de sportstoelen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen.
Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. De Ford is standaard voorzien van: automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze Ford Mondeo.
Een proefrit levert het overtuigende bewijs. Bel nu!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.