Ford S-MAX 2.0 Titanium / 7zits / 1e.eigenaar / airco / cruise.control / pdc / lmv / historie / nap...

€ 7.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-02-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 185.375 km
Deuren 5
Kenteken 93-NZR-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Ford S-MAX 2.0 Titanium / 7zits / 1e.eigenaar / airco / cruise.control / pdc / lmv / historie / nap...


€ 7.995,-

Algemeen

Bouwjaar 11-02-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 185.375 km
Deuren 5
Kenteken 93-NZR-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Honsel Occasions B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stationsweg 11
Postcode 2675 AM
Plaats Honselersdijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 85150153 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.honseloccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbags (achter)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 215 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 835 kg
GVW: 2.340 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Ford huldigt het principe 'Go Further'. Als u zich daarin herkent, dan is deze Ford uw aandacht absoluut waard. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Op het stuur bevinden zich ook de schakelaars waarmee u de audio bedient. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Ford is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Deze auto is voorzien van cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.

Zoals u mag verwachten van deze Ford S-Max is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De juiste bandenspanning is essentieel voor een stabiele wegligging. Het bandenspanningscontrolesysteem houdt in de gaten of banden voldoende lucht bevatten De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop.

Maak nu een afspraak voor een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

Bel 06-85150153 voor een afspraak!
Whatsapp nr: 06-85150153
Overschrijven kan ook Zaterdag en Zondag. inruil is ook mogelijk !
Telefonisch dagelijks te bereiken van 9:00 tot 20:00.
Let op, dit is een meeneemprijs. Hier komen geen extra kosten bij. Voor inruil gelden andere tarieven.
Zolang er

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie