Ford S-MAX 2.0 Trend Limited

€ 6.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-01-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 187.897 km
Deuren 4
Kenteken 40-KKD-3 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Ford S-MAX 2.0 Trend Limited


€ 6.499,-

Algemeen

Bouwjaar 13-01-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 187.897 km
Deuren 4
Kenteken 40-KKD-3 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Gouwe auto & banden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noordkade 76
Postcode 2741 EZ
Plaats Waddinxveen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 25105389 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.degouweautoenbanden.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4781 x 1884 x 1658 cm
Wielbasis: 285 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Ford S-Max 2.0 Trend Limited 5 persoons.
Dit betreft een originele NL-auto met een geldig NAP rapport.
Geldige APK keuring tot 17-05-2025.
Deze auto is voorzien van een distributieketting.

= Bedrijfsinformatie =

- Snel wisselende voorraad, tegen zeer scherpe meeneemprijzen.
- Garantie is mogelijk tegen meerprijs.
- Tenaamstellen 24/7 op locatie mogelijk.
- Ook voor uw exportdiensten kunt u bij ons terecht.

Heeft u interesse in een van onze occasions? Maak dan telefonisch een afspraak via 06-25105389

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie