Bouwjaar | 29-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.316 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-169-NT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.316 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-169-NT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ecar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalkovenweg 17 |
Postcode | 2401 LJ |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 449104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ecar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aandrijving
Actieradius: 481 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 189 x 165 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.885 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 2.430 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 73 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 76 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 38 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 350 kW, 1503 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 10 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 464 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 20:16
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:19
Bruikbare accucapaciteit: 69.35 kWh
Ingeschatte actieradius: 353 km
Ingeschat verbruik: 22.81 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 357 km
Actieradius praktijk winter: 308 km
Verbruik praktijk zomer: 23.8 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 28.52 kWh/100km
Schoonheid van buiten, schone techniek van binnen. Deze Hyundai IONIQ 5 maakt elektrisch rijden aantrekkelijker dan ooit. De elektromotor laat u geluidloos over de weg gaan. Wat een verademing, en zoveel power ook nog! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Wat trekt u meer aan: een lederen interieur of een elektrisch bedienbare achterklep? Wacht, u hoeft niet te kiezen. Deze auto heeft het allebei! Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen en laat jullie bloedsomloop stimuleren door de massagefunctie. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Deze Hyundai IONIQ 5 heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. De koplampen zijn voorzien van de allernieuwste lichttechnologie: matrix LED-verlichting. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.
U zult verrukt zijn van de digitale wereld van mobiliteit; het digitale dashboard projecteert alles wat u nodig heeft om uw rit aangenaam en veilig te maken. Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto helpt u bij het navigeren door lastige rijbanen en het drukke stadsverkeer. Adaptive cruise control houdt de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai IONIQ | Nu verder
In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.
De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- zeer voordelig in gebruik
Min
- laadt minder snel op dan vorige generatie
- infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig
Conclusie
Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.
De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.