Bouwjaar | 30-06-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.015 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.015 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Huisman b.v. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Maasambacht 15 |
Postcode | 2676 AW |
Plaats | Maasdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 518171 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.huisman-autobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bij Automobielbedrijf Huisman b.v. hebben we een prachtige Mazda CX-5 2.0 TS+ 2WD uit 2014 beschikbaar. Deze SUV is uitgerust met een krachtige benzinemotor die maar liefst 165 PK levert, wat zorgt voor een soepele en dynamische rijervaring. Met een cilinderinhoud van 1998 CC en een kilometerstand van 150.015is deze Mazda CX-5 klaar voor vele avonturen op de weg.
De Mazda CX-5 is voorzien van diverse handige opties die het rijden nog comfortabeler en veiliger maken. Zo beschikt deze auto over een alarm klasse 1 startblokkering, wat zorgt voor extra bescherming tegen diefstal. De metallic lak geeft de auto een stijlvolle uitstraling en beschermt tevens tegen weersinvloeden. Daarnaast zijn de elektrische ramen aan de voorzijde een handige feature die het rijgemak verhogen.
Voor optimale zichtbaarheid in alle weersomstandigheden is de Mazda CX-5 uitgerust met koplampreiniging en bi-xenon koplampen. Zo bent u altijd goed zichtbaar op de weg en kunt u veilig deelnemen aan het verkeer, ook in het donker of bij slecht weer. Deze geavanceerde verlichtingssystemen zorgen voor een heldere en brede lichtbundel, wat de veiligheid en het comfort van de bestuurder verhoogt.
Met vijf deuren biedt de Mazda CX-5 voldoende ruimte en flexibiliteit voor passagiers en bagage. Of u nu op reis gaat met uw gezin of gewoonweg veel spullen wilt vervoeren, deze SUV staat voor u klaar. De betrouwbare prestaties en het moderne design maken van de Mazda CX-5 een ideale metgezel voor al uw ritjes, van dagelijkse commutes tot avontuurlijke roadtrips.
Wij leveren deze Mazda CX-5 aan u af inclusief een onderhoudsbeurt, nieuwe Apk keuring en 12 maanden garantie.
De prijs is rijklaar.
Neem vandaag nog contact op met Automobielbedrijf Huisman b.v. op 0174-518171 en ontdek zelf de kwaliteiten van deze Mazda CX-5 2.0 TS+ 2WD uit 2014. Wacht niet langer en ervaar het rijplezier en comfort dat deze prachtige SUV te bieden heeft.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.