Bouwjaar | 26-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.824 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-732-PH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 240 kW (327 pk) |
€ 52.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.824 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-732-PH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 240 kW (327 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AXXIAUTO B.V. |
Contactpersoon | Sjaak Melissant / Sebastiaan Touwslager |
Adres | Watertoren 25 |
Postcode | 3247 CL |
Plaats | Dirksland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)187 - 603590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53347959 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.axxiauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 697 kg
GVW: 2.667 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 - € 188 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (2)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Bosch Best Car Selection
Vandaag kopen is vandaag rijden!
Deze auto is bij ons op locatie ten allen tijde te bezichtigen! Wel is het raadzaam om vooraf even te informeren of de auto nog beschikbaar is. Hoewel aan de informatie op onze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoeringen en beschikbaarheid van onze auto's kunt u contact opnemen met ons op het telefoonnummer: 0187-603590. Kies voor de afdeling verkoop via ons keuzemenu.
Alle auto's die op onze website geadverteerd worden zijn rijklaarprijzen inclusief BOVAG garantie. Deze garantie is van 6-12 maanden ! Er worden géén afleveringskosten of extra kosten voor garantie berekend.
Alle auto's worden geleverd met een geldige APK voor minimaal 1 jaar.
Al onze auto's zijn vooraf gepoetst om een maximale presentatie in onze showroom mogelijk te maken.
Axxiauto wanneer u kiest voor een bedrijf waar de kwaliteit op de eerste plaats staat !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur
Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?
De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.
Plus
- overtuigt met groots en luxueus gevoel
- zeer snel
- ook geschikt voor gebruik in het terrein
Min
- weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
- ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
- touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u
Conclusie
Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.
Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.