Mazda CX-60 2.5 e-SkyActiv PHEV Takumi | Panoramadak | Convenience & Sound Pack | Driver Assistance Pack | staat

€ 49.450,- incl. BTW

Bouwjaar 21-07-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.732 km
Deuren 5
Kenteken T-357-LJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen -

Mazda CX-60 2.5 e-SkyActiv PHEV Takumi | Panoramadak | Convenience & Sound Pack | Driver Assistance Pack | staat


€ 49.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-07-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.732 km
Deuren 5
Kenteken T-357-LJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van Zessen Lexmond BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsweg 6
Postcode 4128 LC
Plaats Lexmond
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)347 - 358000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zessen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2022 - 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 129 kW (175 PK)
Vermogen brandstofmotor: 141 kW (192 PK)
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 189 x 168 cm
Wielbasis: 287 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.046 kg
Laadvermogen: 621 kg
GVW: 2.667 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 - € 188 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Zeer complete CX-60, huidige nieuwprijs ruim EUR 71.000,-! Auto hebben we van eerste eigenaar ingekocht (Zweden). Prijs is geheel rijklaar inclusief benodigd onderhoud, volledig gepoetst, fabrieksgarantie, minimaal halve tank, vol accupakket en europese mobiliteitshulp.

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Als u een laag brandstofverbruik en goede prestaties belangrijk vindt, dan bent u uitstekend bediend met de viercilinder motor. De leren bekleding is niet alleen mooi om te zien, maar zorgt ook voor comfort en een rijke uitstraling. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Het interieur baadt in daglicht dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Opwarmen in koude dagen? Pak het verwarmd stuurwiel met beide handen aan! Met de verwarmbare achterbank zitten uw achterpassagiers er net zo behaaglijk bij als u. Tot de uitrusting behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Een subliem geluidsspectrum wordt onder alle omstandigheden geleverd door het high performance audiosysteem. Nieuwe smartphones hebben geen snoeren meer nodig om op te laden. Daarom heeft deze Mazda CX-60 een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons waarmee u onderweg simpel en effectief voor een volle accu zorgt. Met dit systeem profiteer je onder andere ook van: full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Mazda heeft niet alleen een automatisch inschak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur

Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?

Autotest | Mazda CX-60 Een nieuw avontuur

De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.

Plus

  • overtuigt met groots en luxueus gevoel
  • zeer snel
  • ook geschikt voor gebruik in het terrein

Min

  • weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
  • ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
  • touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u

Conclusie

Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.

Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.

Deel deze advertentie