Mazda MX-30 Luxury / Dealer auto / 1e eig / BTW auto / Subsidie verkrijgbaar

€ 21.750,- incl. BTW

Bouwjaar 03-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 49.883 km
Deuren 5
Kenteken J-495-LK Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Mazda MX-30 Luxury / Dealer auto / 1e eig / BTW auto / Subsidie verkrijgbaar


€ 21.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 49.883 km
Deuren 5
Kenteken J-495-LK Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Moerman Jansen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonweg 54
Postcode 2952 AD
Plaats Alblasserdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 6446444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.moja.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 271 Nm

Aandrijving
Actieradius: 200 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 439 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 2.119 kg

Accu
Accu: 36 kWh, Conditie: 96%
Accu laden: 6.6 kW
Accu snelladen: 40 kW

Interieur
Interieurkleur: Leder Two-tone
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Controle vloeistoffen, geldige APK (nieuwe APK indien noodzakelijk)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1200 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 20
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 20% tot 80%: 1236 min
Basiskleur: rood / zwart
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Robin Doruijter

Bijzonder mooie Dealerauto (dealer eigen gebruik) in heel bijzondere uitvoering voor superscherpe prijs! BTW auto dus ideaal voor ondernemers! Lage bijtelling!
Let op!! Altijd eerst bellen voordat u komt kijken want auto is niet altijd hier op de locatie.

Geadverteerde prijs is inclusief ons basis afleverpakket, bestaande uit:
- Geldige APK
- Vloeistofcontrole + 40 punten check
- Reconditionering exterieur en interieur

Wij adviseren u bij aanschaf van deze occasion te kiezen voor ons Premium BOVAG afleverpakket á € 595,-. Dit ter voorkoming van verrassingen en bent u verzekerd van een perfect afgeleverde auto!

Premium BOVAG afleverpakket (extra t.o.v. Basis afleverpakket  € 595,-):
- 12 maanden BOVAG garantie (op auto's met vraagprijs vanaf € 4.500)
- Complete kwaliteitscontrole
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Distributieriem wordt vervangen indien deze binnen een jaar aan vervanging toe is
- Banden met een profieldiepte minder dan 3 mm. worden vervangen voor nieuwe banden
- 1 jaar mobiliteitshulp in heel Europa
- € 45,- aan brandstof

Inruil/taxatie:
Voor een inruilindicatie gaat u naar onze website (www.moermanjansen.nl) en klikt u op 'Inruilwaarde berekenen'.
Bij een bezoek aan onze showroom ontvangt u, in vrijwel alle gevallen, direct een offerte zodat u precies weet waar u aan toe bent.

Proefrit:
Bij serieuze interesse behoort een proefrit altijd tot de mogelijkheden. Proefritten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie