Bouwjaar | 10-02-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.372 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | GH-678-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.372 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | GH-678-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | P.S. Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verlengde Luijtenstraat 3 |
Postcode | 2941 CH |
Plaats | Lekkerkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12560528 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ps-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Navigatie| Cruisecontrol| Parkeersensoren voor/achter|2sleutels|Onderhoudsboekjes zijspiegels klappen in |Automatische verlichting
Peugeot 508 1.6 e-THP Première|NAV|BT|AC|Parkeersens|Cruise
- Kenteken: GH-678-D
- Merk: Peugeot
- Model: 508
- APK tot: 06-02-2025
- Tellerstand: 90372 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 115 kW / 157pk
- Ledig gewicht: 1480 kg
- Max. trekgewicht: 1775 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- Multimedia-voorbereiding
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- LED mistlampen
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
Deze Peugeot 508 staat garant voor vele veilige en comfortabele kilometers. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een manuele transmissie. In deze Peugeot profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.
Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het navigatiesysteem! Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. De audiobediening op het stuur is niet alleen handig en praktisch, maar draagt ook bij aan de veiligheid onderweg. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Peugeot zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.