Peugeot E-208 5-Deurs GT EV 3-FASEN 50kWh 136pk PANODAK | NAVI | CAMERA | DRAADLOZE TELEFOONLADER | DAB+ | LM-VELGEN

€ 24.590,- incl. BTW

Bouwjaar 02-07-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 21.558 km
Deuren 5
Kenteken T-266-JB Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Peugeot E-208 5-Deurs GT EV 3-FASEN 50kWh 136pk PANODAK | NAVI | CAMERA | DRAADLOZE TELEFOONLADER | DAB+ | LM-VELGEN


€ 24.590,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-07-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 21.558 km
Deuren 5
Kenteken T-266-JB Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mulder Dordrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Laan der Verenigde Naties 111
Postcode 3316 AK
Plaats Dordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 6142044 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mulderautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023

Technische informatie
Koppel: 260 Nm

Aandrijving
Actieradius: 335 km (351 km elektrisch)

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 175 x 144 cm
Wielbasis: 254 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.910 kg

Accu
Accu: 50 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 15 minuten
Accu snelladen: 100 kW

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Mulder Occasion Basis Afleverpakket (inbegrepen):
o    Reinigen 
o    Gegarandeerde kilometerstand 
o    Tenaamstelling 
o    Geldige APK 
o    Vloeistoffen controle 
o    Minimaal 10 liter brandstof (Mulder Basis) 
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Mulder Occasion Comfort Afleverpakket (€ 899 meerprijs):
o    Reinigen inclusief grondige poetsbeurt 
o    Minimaal 12 maanden APK 
o    Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschriften 
o    Uitgebreide kwaliteitscontrole inclusief vervangen van versleten onderdelen 
o    Volle tank brandstof (Mulder Comfort en Mulder Excellent) 
o    Distributieriem vervangen indien nodig binnen 1 jaar of 15.000 km 
o    Mulder Aflevertas (gevarendriehoek, lifehammer, veiligheidshesje) 
o    BOVAG of merkgarantie (afhankelijk van de betreffende occasion*) 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Mulder Occasion Basis Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Mulder Occasion Excellent Afleverpakket (€ 1.199 meerprijs):
o    Inclusief Mulder Comfort Afleverpakket met aanvullende zaken zoals 
o    Fles motorolie
o    Lakstift
o    Afvullen van het aircosysteem 
o    Waxoyl / Waxguard behandeling
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Mulder Occasion Basis Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 30 min

Accu: 50 kWh, Conditie: 100%
Accu snelladen: 100 kW, com

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 208 | Verleidelijke lijnen

Eén ding is direct duidelijk: Peugeot wil verleiden. Van alle auto's in dit segment heeft de tweede generatie van de 208 het meest uitgesproken en gewaagde lijnenspel. Daarbij heeft de 208, net als iedere andere nieuwe Peugeot, een eigenzinnige "iCockpit". Bij het zien van al dat moois rijzen als vanzelf twee vragen: rijdt de 208 zo goed als hij eruit ziet en is de 208 een verstandige verleiding?

Autotest | Peugeot 208 Verleidelijke lijnen

De 2e generatie van de Peugeot 208 ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Levendig, jong en dynamisch. De e-208 is in alle opzichten superieur aan de andere uitvoeringen.

Plus

  • rijdt zo goed als hij eruit ziet
  • slimme iCockpit
  • moderne uitrusting

Min

  • verhoging in vloer bij e-208
  • onwennige bediening infotainment-systeem
  • matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak

Conclusie

Rijdt de nieuwe Peugeot 208 zo goed als hij eruit ziet? Ja, zeker. De tweede generatie van de Peugeot 208 oogt speels en dynamisch en dat is precies zoals hij rijdt. Uiteraard maakt de gekozen uitvoering daarbij het verschil. Een 208 met basismotor en in basisuitrusting is een heel gewone compacte auto, maar dan in een modern jasje. Wanneer wordt gekozen voor een sterkere motor en een rijkere uitrusting, verbeteren de prestaties en zorgt het sportievere onderstel voor meer dynamiek.

Wie zich eenmaal laat verleiden door de 208 moet vervolgens bepalen of dit ook een verstandige verleiding is. In alle uitvoeringen en met alle motoren is ook het antwoord op die vraag: ja. Wel is de ene 208 verstandiger dan de andere. Wie eerst een proefrit maakt met de 208 met verbrandingsmotor en vervolgens met de elektrische e-208, zal die eerste direct afschrijven als "achterhaalde techniek". De e-208 rijdt niet alleen beter (sneller, stiller, comfortabeler), maar is ook nog eens schoner én voordeliger in gebruik.

Deel deze advertentie