Bouwjaar | 19-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 188.103 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZB-498-F Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 14.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 188.103 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZB-498-F Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogroep DIGO |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reinier de Graafweg 2a |
Postcode | 2625 DA |
Plaats | Delft |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 5150000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyotadigo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.243 kg
Laadvermogen: 503 kg
GVW: 1.746 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Geldige APK.
- Basis pakket (€ 599 meerprijs):
- Interieur reinigen
- Exterieur reinigen
- Geldige APK min. 6 mnd.
- Standaard onderhoudsbeurt*
- Distributie vervangen indien nodig (tegen meerprijs)
- Banden minimaal 2.5 mm
- Volledige Technische inspectie*
- Pechhulp* Benelux
- Nieuwe pasvorm matten
- Interieur reinigen
- Brandstof 15 liter
- Garantie* wettelijk*
- Bovag pakket (€ 899 meerprijs):
- Tenaamstellingskosten
- Interieur reinigen
- Exterieur reinigen
- Steenslagbehandeling*
- Nieuwe APK
- Minimaal 2 sleutels
- Onderhoudspakket* volgens fabrieksvoorschriften
- Distributie vervangen (binnen 15.000km./ 12 mnd. incl.)
- Banden minimaal 3.5 mm
- Airco onderhoud
- Volledige Technische inspectie**
- Bovag 40 punten certificaat
- Pechhulp* 12 mnd. Europadekking
- Nieuwe pasvorm matten
- Interieur reinigen
- Brandstof Halfvolle tank
- Gratis vervangend vervoer
- Garantie 12 mnd. BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg gemaakt. Het is echter mogelijk dat in de advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires abuis verkeerd zijn vermeld. Mochten bepaalde opties of accessoires essentieel voor u zijn vraag er dan naar bij de aankoop.
DIRECT ONLINE BESTELLEN ? DAT KAN NATUURLIJK OOK.
GA NAAR DIGODELFT.NL EN U KUNT DE AUTO ON-LINE BESTELLEN.( auto's vanaf 5.100,-)
* Gratis thuisbezorgd.
* Altijd met de beste voorwaarden
* Altijd met 14 dagen bedenktijd regeling ( vraag de voorwaarden)
Openingstijden showroom
Maandag t/m vrijdag : 09.00 - 18:00 uur
Vrijdag: 19.00 - 21:00 uur
Zaterdag: 10.00 - 17:0
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.