Renault Laguna 2011 2.0 dCi Initiale EXPORT PRIJS EX BPM 1

€ 995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-07-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 434.360 km
Deuren 4
Kenteken 67-RSB-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Laguna 2011 2.0 dCi Initiale EXPORT PRIJS EX BPM 1


€ 995,-

Algemeen

Bouwjaar 18-07-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 434.360 km
Deuren 4
Kenteken 67-RSB-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nationale Autopark B.V
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoogeveenenweg 34
Postcode 2913 LV
Plaats Nieuwerkerk aan den Ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 8082936 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nationaleautopark.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.402 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4803 x 1811 x 1473 cm
Wielbasis: 276 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal

MOTOR 100%

EXPORT PRIJS
EX BPM !!!

oorzijde schade bumper, linker koplamp cover, en ter plaatse linker
koplamp motorkap. Rest auto schadevrij. Geen vitale delen
beschadigd, zoals condensor airco, metalen voorbalk. Auto rijdt
verder uitstekend, nieuwe Michelin primacy 4 achterbanden en
nieuwe accu (okt 2023). volledig onderhouden, geen mankementen,
trillingen, uitlijningsproblemen of storingen, onderhoudshistorie
aanwezig.

Deze Renault Laguna Estate komt uit 2011, werd geleverd van 01-10-2010 tot 30-06-2013 en kostte toen € 36.185,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1995 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 205 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,2 liter per 100 km en hij weegt 1402 kg. De APK is geldig tot 20-06-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 451,33 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

ADRES:HOOGEVEENENWEG 32
POSTCODE:2913LV
PLAATS: NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL
Tel: +31 10 808 29 36
E-mail: info@nationaleautopark.nl

WHATSAPP NUMMER : +31 10 808 29 36

Nationale Autopark B.V
STERK IN ELK MERK

Wij adviseren u telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt, om teleurstellingen te voorkomen.
Als autogroothandel verkopen wij gebruikte dealer- & particuliere auto's tegen handelsvoorwaarden. Door kritisch geselecteerde inkoopkanalen vindt u bij ons scherp geprijsde auto's in alle prijsklassen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Nationale Autopark B.V



OPENINGSTIJDEN :
MAANDAG 10:00 T/M 18:00
DINSDAG 09:00 T/M 18:00
WOENSDAG 09:00 T/M 18:00
DONDERDAG 09:00 T/M 18:00
VRIJDAG 09:00 T/M 18:00
ZATERDAG 10:00 T/M 17:00
ZONDAG : GESLOTEN / CLOSED


EN: PLEASE CALL IN ADVANCE FOR VISIT OR QUESTIONS ABOUT THE CAR/ WE MAKE EXPORT DOCUMENTS WITH INSURANCE ON LOCATION READY WITHIN 5 MINUTES

PL: ZADZWON W CELU WIZYTY LUB PYTAN DOTYCZACYCH SAMOCHODU/ DOKUMENTY EKSPORTOWE Z UBEZPIECZENIEM NA LOKALIZACJE GOTOWE W CIAGU 5 MINUT

DE: Bitte rufen Sie im Voraus an, um einen Besuch oder Fragen zum Auto zu erhalten/ WIR MACHEN EXPORTDOKUMENTE MIT VERSICHERUNG AM STANDORT BEREIT INNERHALB VON 5 MINUTEN

UK:BUD? LASKA, ZAZVYCHAYTE ZAPEREDDY DLYA VIZITA TA PYTAN? PRO AVTOMOBIL?/ MY ROBYMO EKSPORTNI

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Laguna | Orde op zaken stellen

De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?

Autotest | Renault Laguna Orde op zaken stellen

De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.

Plus

  • Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
  • nette prijs
  • dynamisch weggedrag

Min

  • Diverse ergonomische missers
  • Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren

Conclusie

Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.

De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.

Deel deze advertentie