Renault Laguna 3.0-24V V6 RXT Automaat Blauw 1999 Airco NAP

€ 2.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-01-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 233.724 km
Deuren 5
Kenteken XG-VP-18 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.946 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Renault Laguna 3.0-24V V6 RXT Automaat Blauw 1999 Airco NAP


€ 2.950,-

Algemeen

Bouwjaar 07-01-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 233.724 km
Deuren 5
Kenteken XG-VP-18 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.946 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Veenderveld
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veenderveld 112-F
Postcode 2371 TX
Plaats Roelofarendsveen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45225568 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoveenderveld.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (5-drs)

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R15
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 235 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 175 x 143 cm
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.390 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 2.010 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 745 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 271 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik in de stad: 17,1 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Renault Laguna 3.0-24V V6 RXT Automaat
Blauw, 1999, Airco/Climatronic,
Stuurbekrachtiging, Elektrische ramen,
Centrale vergrendeling, Airbags,
Radio/cd/Aux, LM-velgen, Trekhaak, etc..
Dit betreft een unieke auto en bevindt zich zowel van binnen als van buiten in zeer nette staat!
APK t/m 26-03-2025!
€2950,-
Auto Veenderveld
Veenderveld 112-F
2371TX Roelofarendsveen
Tel: 06-45225568
Direct aan de snelweg A4 afslag 5
10 minuten vanaf Schiphol-Airport!

= Bedrijfsinformatie =

Ma-Za geopend van 09:00 tot 18:00 uur
Zondag geopend van 12:00 tot 17:00 uur

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Laguna | Orde op zaken stellen

De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?

Autotest | Renault Laguna Orde op zaken stellen

De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.

Plus

  • Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
  • nette prijs
  • dynamisch weggedrag

Min

  • Diverse ergonomische missers
  • Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren

Conclusie

Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.

De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.

Deel deze advertentie