Bouwjaar | 11-12-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 67.458 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RJ-192-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-12-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 67.458 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RJ-192-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Krimpenerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Giessenweg 2 |
Postcode | 2921 LP |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumkrimpenerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2016 - dec 2019
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 403 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.966 kg
Accu
Accu: 41 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.4 kW, 35 km actieradius per uur, compleet vol in 12 uur en 3 minuten
Accu snelladen: 22 kW, 132 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 29 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:24
Bruikbare accucapaciteit: 38.95 kWh
Ingeschatte actieradius: 226 km
Ingeschat verbruik: 20.02 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 281 km
Actieradius praktijk winter: 233 km
Verbruik praktijk zomer: 20.95 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.29 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 133 kWh/100km
U voelt de onbeperkte kracht van elektrische aandrijving, elke keer als u op weg gaat met deze Renault ZOE. U hoort slechts het lichte gezoem van de elektromotor tijdens het rijden. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Scherpe bochten, pittige acceleraties? In de sportstoelen blijft u altijd in positie. Xenonverlichting zorgt in het donker voor beter zicht. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook LED-dagrijverlichting, neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en start-stopsysteem.
Middenin de winter stapt u in een behaaglijk warme auto dankzij de standkachel. U bedient het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. De achteropkomend verkeer waarschuwing is een mooie veiligheidsoptie, die middels sensoren in de gaten houdt wat er onderweg achter u gebeurt. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Renault ZOE prima parkeersensoren die u een handje helpen. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn automatische airconditioning, cruise control, keyless entry, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystem
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.