Bouwjaar | 31-07-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.245 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 34-XN-RS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 8.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.245 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 34-XN-RS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bolide Boetiek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zilverstraat 64 |
Postcode | 2544 EL |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38169595 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bolideboetiek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 176 x 147 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
!!!!NEDERLANDSE AUTO!! "YOUNGTIMER" !!!!!UNIEKE KM-Stand!!!!!!
Deze auto is volledig Saab- onderhouden aantoonbaar en in een uitmuntende staat voor zijn leeftijd.
Wie een echte SAAB liefhebber is zal deze auto zeker waarderen net als zijn vorige eigenaar.
Auto is niet in gerookt en bekleding is blinkerd schoon zonder vlekken.
Wat is de Youngtimer regeling?
Auto's die tussen de 15 en 25 jaar oud zijn worden ook wel Youngtimers genoemd. Het maakt niet uit of de auto in Nederland wordt gekocht of uit het buitenland is geïmporteerd. Youngtimers zijn vooral in trek bij mkb'ers en zzp'ers, omdat zij gebruik kunnen maken van een verlaagde bijtelling. Deze regeling is in 2016 geïntroduceerd en is anno 2024 nog steeds van kracht.
Standaard vallen vrijwel alle auto's van de zaak, waarmee ook privé gereden wordt, onder de 22% bijtellingsregeling. Voor Youngtimers wordt een uitzondering gemaakt. Deze auto's hebben een bijtellingspercentage van 35%. Dat is een hoger percentage, maar omdat de bijtelling over de dagwaarde wordt berekend in plaats van de cataloguswaarde valt het maandbedrag een stuk lager uit. Omdat de dagwaarde ook nog eens daalt naarmate de auto ouder wordt, kan de bijtelling elk jaar opnieuw berekend worden.
Lagere bijtelling
Zakelijke rijders kunnen vrij goedkoop in een luxe auto rijden, vanwege het feit dat de bijtelling over Youngtimers over de huidige waarde wordt berekend in plaats van de oorspronkelijke cataloguswaarde.
Rekenvoorbeeld
Een nieuwe auto met een cataloguswaarde van €75.000,- heeft standaard 22% bijtelling. Dat komt neer op €16.500,- bruto per jaar. Hierdoor betaal je netto - afhankelijk van in welke belastingschijf je valt - tussen de €502 en €712 aan bijtelling per maand.
Een Youngtimer die een cataloguswaarde heeft van €75.000,- en nu nog maar €7500,- waard is, heeft een bijtellingspercentage van 35% over de dagwaarde. Dit komt neer op €2625,- bruto per jaar en tussen de €80 en €106 netto per maand.
DIT ZIJN DE VOORDELEN:
Lage maandelijkse kosten vanwege de lage bijtelling. Vrijheid in de keuze vo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.