Bouwjaar | 02-12-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 122.898 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-262-NN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 16.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-12-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 122.898 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-262-NN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasion Kampioen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaaldijk 40 |
Postcode | 2741 PA |
Plaats | Waddinxveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 228888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasionkampioen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
? OCCASION KAMPIOEN IS ONDERDEEL VAN DEALERGROEP MULDER-MAZDA. Wij zijn al ruim 50 jaar actief in de automobielbranche en beschikken over kennis, ervaring én vakkundige medewerkers om u op de juiste wijze van dienst te kunnen zijn. Wij zijn aangesloten bij de BOVAG én RDW-erkend.
/// OVER DEZE AUTO:
? De auto is afkomstig van de eerste eigenaar en het betreft een origineel Nederlands geleverd exemplaar. (Geen import)
? Bij binnenkomst is de auto vakkundig geïnspecteerd in onze moderne werkplaats.
? De kilometerstand is logisch verklaarbaar en aantoonbaar middels een RDW-Voertuigrapport. (NAP)
? De auto is aantoonbaar onderhouden conform het voorschrift van de fabrikant. Alle onderhoudsbeurten zijn uitgevoerd door een officiële SEAT-dealer.
? De laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd bij 122.032 km. APK-vervaldatum: 02-12-2025. Hiermee is de auto dus VOLLEDIG RIJKLAAR.
_
/// OVER OCCASION KAMPIOEN:
? Wij zijn onderdeel van dealergroep Mulder-Mazda; een familiebedrijf opgericht in 1954.
? Wij zijn lid van de BOVAG én RDW-erkend.
? Onze showroom is gevestigd in Waddinxveen; slechts 30 minuten rijden van Rotterdam, Den Haag en Utrecht.
? Alle auto's die wij aanbieden zijn vakkundig geïnspecteerd door onze ervaren monteurs.
? Wij ruilen graag uw huidige auto in tegen een eerlijke prijs.
? Onze klanten beoordelen ons met een 9+
_
/// BEZICHTIGING EN PROEFRIT? WELKOM!
Binnen onze openingstijden bent u van harte welkom. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij echter uw bezoek vooraf kenbaar te maken. U kunt ons als volgt bereiken:
? Telefoon: (0182) 22 88 88
? E-mail: sales@occasionkampioen.nl
? WhatsApp: (0182) 22 88 88
_
/// ONZE OPENINGSTIJDEN:
? Maandag t/m vrijdag: 08:30 - 17:30 uur.
? Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.