Bouwjaar | 22-11-2002 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.422 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 82-LD-VF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.597 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-11-2002 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.422 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 82-LD-VF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.597 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H.O.V. Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stobbeweg 1 |
Postcode | 2461 EX |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 609704 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hovautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2000 - mei 2003
Modelcode: 1M2
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.134 kg
Laadvermogen: 551 kg
GVW: 1.685 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Met de 'auto emocion' van Seat zit het altijd goed. Beproefde techniek en uitdagend temperament. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Tot de uitrusting van deze SEAT behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! Met lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Om deze SEAT echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Toledo | Terug naar de basis
Eerst was de Seat Toledo een klassieke sedan. Het nuchtere en praktische karakter werd gewaardeerd en dus bouwde de Toledo al snel een trouwe klantenkring op. Om het nog beter te doen, kwam Seat in 2004 met een slimme mix van een MPV en een zakenauto. Helaas sprak deze gewaagde combinatie niet aan en de verkopen daalden. Daarom keert Seat nu terug naar de basis met een sedan zonder poespas: eenvoudig, ruim en voordelig.
De Seat Toledo is een compacte sedan voor wie op zoek is naar degelijk vervoer van A naar B. De Toledo biedt alles wat nodig is, maar niets meer dan dat. De meest nuchtere Seat van dit moment.
Plus
- Vlot en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- Zeer ruim, ook achterin
Min
- Matig zicht in binnenspiegel
- Achterklep opent te hoog (raakt dak lage/oude garages)
Conclusie
De Seat Toledo is terug. Daarom is een testrit gemaakt naar de Spaanse stad Toledo. Op die afstand kon de Toledo zich prima bewijzen. Seat is al lang geen budgetmerk van Volkswagen meer en daarom is de Toledo voorzien van de nieuwste techniek van het moederbedrijf. Alle motoren zijn daarom sterk, stil en zuinig. Alhoewel de Toledo misschien wel de minst spannende Seat is om mee te rijden, is het weggedrag nog altijd prima.
Na een minder geslaagd experiment met een mix van MPV en zakenauto, is de nieuwe Toledo weer een vertrouwde sedan. Dankzij de strakke en tegelijkertijd elegante lijnen is de Toledo echter allesbehalve oubollig. Net als de eerste Toledo's is ook deze vierde generatie weer ruim, praktisch en vooral nuchter.