Bouwjaar | 20-01-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 315.593 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-RB-KF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.696 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 315.593 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-RB-KF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.696 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Binck Autobedrijf Rijswijk |
Contactpersoon | Dhr. Binck |
Adres | Rijswijkseweg 273 |
Postcode | 2516 HE |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57190947 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.binck-autobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/70 R16
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 472 x 187 x 183 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.923 kg
Laadvermogen: 627 kg
GVW: 2.550 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 266 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 12,6 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 650 - € 682 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
SsangYong Rexton (2001 - 2017) | De twee draken
Ssang Yong meldt vol trots dat de Rexton is verbeterd. Het uiterlijk is moderner geworden en het interieur is aangepast aan de Europese smaak. Bovendien is deze luxueuze terreinreus nu leverbaar met een stille, sterke en zuinige 2,7-liter dieselmotor. Dat klinkt als een sprookje, maar is het niet. Alhoewel ...
De SsangYong Rexton is een echte terreinauto: gemaakt voor het zware werk. De ruimte en uitrusting zijn prima, maar de rijeigenschappen zijn matig.
Plus
- goed als werkpaard én als luxe-auto
- motorkarakter goed aangepast op off-road gebruik
- zee ruim
Min
- erg zachte vering
Conclusie
Terug naar het sprookje. De auto-goden zullen de Rexton waarderen voor het gedrag op de snelweg en in de stad. Daar scoort de auto vooral op comfort. De Rexton is zeer ruim, heeft een riante standaarduitrusting en de nieuwe dieselmotor is aangenaam stil. Deze score wordt echter nog niet beloond met een enkele reis naar het hemelse paradijs.
Als modderkruiper scoort de Rexton juist opmerkelijk hoog. Dankzij een goed op elkaar afgestemde overbrenging, onderstel en motor presteert de Rexton uitstekend in het terrein. Dat gaat zelfs zo ver, dat de auto steeds meer plezier geeft als de uitdagingen groter worden.
Het is uiteindelijk de relatie tussen de twee karakters die de Rexton uniek maakt. Als de eigenschappen op verhard en onverhard samen komen, zal de auto-god de combinatie vast zo hoog waarderen dat ze uiteindelijk allebei een draak mogen worden. Op die manier verdient de Rexton letterlijk en figuurlijk de naam Ssang Yong. En hij reed nog lang en gelukkig ... (Ivo Kroone)