Subaru XV 2.0i e-BOXER Premium Lederen Interieur Schuifkanteldak LED Adaptieve Cruise org. NLD Auto

€ 33.900,-

Bouwjaar 07-01-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 46.758 km
Deuren 5
Kenteken K-917-FK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Subaru XV 2.0i e-BOXER Premium Lederen Interieur Schuifkanteldak LED Adaptieve Cruise org. NLD Auto


€ 33.900,-

Algemeen

Bouwjaar 07-01-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 46.758 km
Deuren 5
Kenteken K-917-FK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoFirst Gouda van Dam BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Burgemeester van Reenensingel 49
Postcode 2803 PA
Plaats Gouda
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)182 - 526053 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autofirstgouda.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2023

Technische informatie
Koppel: 194 Nm
Aantal cilinders: 4
Bandenmaat: 18
Tankinhoud: 48 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 447 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.528 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 1.270 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard aflevering (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); Nieuwe APK; , Poetsbeurt, Technische inspectie
- Premium afleverpakket (€ 595 meerprijs): Mogelijk vanaf € 7.500,-
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard aflevering"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; 1 jaar AutoFirst Mobiliteitsgarantie, Bovag 40 punten check, Vloeistoffen controleren en bijvullen, € 25,- brandstof
- Premium+ afleverpakket (€ 995 meerprijs): Mogelijk vanaf € 7.500,-
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard aflevering"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK; 1 jaar AutoFirst mobiliteitsgarantie, Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, Vervangen slijtagedelen volgens fabrieksvoorschrift, Volle tank brandstof en/of volle accu

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

De Subaru XV 2.0i e-Boxer Premium 2021 is een variant van de Subaru XV, een compacte crossover SUV. De e-Boxer variant heeft een hybride aandrijflijn, waarbij een 2.0-liter horizontaal geplaatste Boxermotor wordt gecombineerd met een elektrische motor en een kleine batterij. Dit systeem biedt een balans tussen brandstofefficiëntie en prestaties, vooral in stedelijke rijomstandigheden waar de elektrische motor kan helpen bij de benzine motor.

De XV 2.0i e-Boxer Premium wordt doorgaans geleverd met verschillende functies, zoals Subaru's Symmetrical All-Wheel Drive-systeem, EyeSight rijassistentietechnologie, een touchscreen-infotainmentsysteem, Apple CarPlay- en Android Auto-compatibiliteit, en andere comfort- en veiligheidsvoorzieningen.

De hybride technologie in de e-Boxer versie helpt het brandstofverbruik te verbeteren en de uitstoot te verminderen in vergelijking met de conventionele op benzine rijdende XV-modellen. Het is ontworpen om een milieuvriendelijkere en efficië

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Subaru XV | Gevoel versus verstand

Het gevoel zegt: sports utility vehcile (SUV), want dat ziet er stoer uit, geeft een machtig gevoel om te rijden en kan ook het terrein in. Het verstand zegt: een personenauto is voordeliger en dankzij de lagere bouw zuiniger en stabieler. Wellicht is een "crossover", een mengvorm van SUV en personenauto een idee? Wellicht is de tweede generatie van de Subaru XV de ideale oplossing?

Autotest | Subaru XV Gevoel versus verstand

De Subaru XV combineert het stoere uiterlijk en de terreinwaardigheid van een SUV met de goede wegligging en het gunstige verbruik van een personenauto. Alleen de CVT is even wennen.

Plus

  • voelt zich thuis op de openbare weg en in het terrein
  • compleet en snel reagerend infotainment systeem
  • ruim en praktisch

Min

  • verouderd kaartmateriaal navigatiesysteem
  • rommelige indeling dashboard
  • onrustig karakter CVT

Conclusie

Subaru is sinds jaar en dag de specialist op het gebied van "all wheel drive" (AWD). Het is daarom niet meer dan logisch dat Subaru inspeelt op de groeiende vraag naar SUV's en crossovers. De Subaru XV is meer dan alleen een stoer uitziende personenauto: de XV kan zich daadwerkelijk redden buiten de gebaande paden. Dankzij de lagere bouw rijdt de XV beter dan de doorsnee SUV.

Alhoewel het concept van de XV in alle opzichten deugt, laat Subaru in de uitvoering diverse steken vallen. De continu variabele transmissie is zeurderig en storend traag in de stad. De uitrusting is rijk en compleet, maar de bediening en indeling van beeldschermen is rommelig. Bij het ontwerp van het nieuwe platform is rekening gehouden met alternatieve aandrijving, maar vooralsnog moet de XV het doen met dezelfde motoren als voorheen.

Kortom: het verstand zegt "ja", maar het gevoel zegt "nee". En bij de concurrentie is dat meestal omgekeerd.

Deel deze advertentie