Bouwjaar | 20-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.872 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-JBX-9 Verzekeren |
Kleur | Roze Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 20-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.872 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-JBX-9 Verzekeren |
Kleur | Roze Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum 38 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lindtsedijk 39 |
Postcode | 2995 XL |
Plaats | Heerjansdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18244667 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrum38.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 160 x 147 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 830 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.250 kg
Max. trekgewicht: 200 kg (ongeremd 100 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Suzuki Alto 1.0 Exclusive/Airco/NAP
Netjes Onderhouden
Apk geldig tot 11-1-2025
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen GEEN afleveringskosten!!!
Financieren mogelijk
Wij zijn RDW erkend en kunnen 24 uur per dag overschrijven.
Elk bij ons aangekochte occasion word gratis voor u tenaamgesteld met uw rijbewijs of id kaart.
INRUIL MOGELIJK.
Wij maken graag een reëel aanbod om uw huidige auto in te ruilen. Stuur hiervoor een email of Whatsapp naar ons met de volgende gegevens:
- Kenteken
- Kilometerstand
- Foto's binnen en buiten
- Eventuele bijzonderheden
Wij zijn aangesloten bij RDW Kilometertellerregistratie en het VWE.
Wij garanderen dat wij altijd adverteren met de juiste tellerstanden.
Omdat wij vaak onderweg zijn om de juiste occasion te vinden voor onze klanten werken wij alleen op afspraak.
U bent van harte welkom voor een bezichtiging in onze showroom.
Whatsapp bereikbaar 0618244667
U kunt ons ook vinden op Instagram en Facebook (Autocentrum38)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Alto | Op de kleintjes letten
Bij kleine auto's gaat het om de details. Iedere kilometer verder op een liter benzine is pure winst. Een gram minder CO2-uitstoot levert belastingvoordeel op. Een centimetertje meer aan de buitenkant, levert waardevolle binnenruimte op. Suzuki heeft goed op de kleintjes gelet en introduceert nu de nieuwe Alto. Suzuki's nieuwkomer is net even groter, net even sneller en toch voordeliger dan de gevestigde orde.
De Suzuki Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een volwassen gevoel.
Plus
- uitstekende wegligging
- volwassen uitstraling / solide gevoel
- zuinig en vlot
Min
- buitenspiegels klein en onvoldoende verstelbaar
- bagageruimte klein en lastig bereikbaar
- hoofdsteunen te laag
Conclusie
Wie een kleine auto koopt, is op zoek naar voordeel, moeten ze bij Suzuki hebben gedacht. Daarom is de zevende generatie van de Alto een tikkeltje zuiniger, een paar kilometertjes sneller en toch een centimetertje ruimer dan de concurrentie.
Maar het blijft niet bij alleen cijfers. De Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een ongekend solide en volwassen gevoel.
Kortom: Suzuki heeft de afgelopen jaren goed naar de concurrentie gekeken en het resultaat is er naar. Met een goed Nederlands spreekwoord heet dat: op de kleintjes letten.