Bouwjaar | 21-11-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.404 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 22-SRD-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-11-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.404 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 22-SRD-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf P. Troost & Zonen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Christiaan Huygensweg 28 |
Postcode | 3225 LD |
Plaats | Hellevoetsluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 312366 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.troostautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2009 - dec 2013
Technische informatie
Koppel: 91 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 32 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 299 x 168 x 150 cm
Wielbasis: 200 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 820 kg
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 1.215 kg
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
VOOR VIDEO ADVIES KUNT U BELLEN MET HET ALGEMENE TELEFOONNUMMER, WIJ NEMEN DAN CONTACT MET U OP !
Autobedrijf P. Troost & Zonen uw specialist in Kia en Daihatsu dealer met méér dan 40 jaar ervaring!
Tevens bieden wij +/- 400 occasions aan met BOVAG garantie en N.A.P!!
Financieren is geen probleem, en is ter plekke geregeld!
Dit kan al vanaf €35,- per maand. Zie voor meer info www.troostautos.nl
Mail voor meer informatie naar johan@autobedrijf-troost.nl of bel naar 0181-312366.
Specificatie en/of invoerfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota iQ | Kleinkunst
Twee jaar geleden bracht Toyota een revolutionair autootje op de markt. De Toyota iQ was de eerste luxeauto op miniatuurformaat. Autozine viel als een blok voor dit vernieuwende, milieuvriendelijke en eigenzinnige concept. Inmiddels doet de Toyota iQ ruim een jaar dienst als redactieauto. Hoe slim is de Toyota iQ in de prakijk? En is de aantrekkingskracht nog even groot als bij de eerste kennismaking?
De Toyota iQ combineert de luxe en veiligheid van een grote auto met het verbruik en de wendbaarheid van een kleine auto. In een duurtest van 1 jaar wist het slimme concept steeds meer te overtuigen.
Plus
- veiligheid van een grote auto
- wendbaarheid en verbruik van een kleine auto
- luxe en comfort van een grote auto
Min
- iPod-interface werkt niet met alle toestellen
- brandstofmeter onbetrouwbaar
Conclusie
Toyota heeft het bouwen van kleine auto's tot een kunst verheven door in een auto van nog geen drie meter alle luxe, verfijning, veiligheid en comfort van een grote auto te combineren. Van een kleine auto heeft de iQ alleen het lage verbruik en de wendbaarheid.
In grote wereldsteden is dit concept aangeslagen en is de iQ zeer populair. Daarbuiten lijkt Toyota de boodschap niet over te kunnen brengen en blijft het succes uit. Voor Autozine blijft de iQ echter de slimste auto die er is. Bij gebrek aan concurrentie zal de iQ daarom voorlopig dienst blijven doen bij de redactie. En zoals voor veel kunstwerken geldt: pas vele jaren na dato ziet ook het grote publiek de schoonheid er van in.