Volkswagen Golf 1.0 TSI Sportline APPLE CARPLAY, GROOT NAVI, MASSAGE, DYNAMISCHE KNIPPERLICHTEN, STOELVERWARMING, ALCANTARA SPORTSTOELEN, ADAPTIVE CRUISE, GETINT GLAS
€ 14.445,- incl. BTW
Bouwjaar | 13-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 144.213 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TV-937-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 TSI Sportline APPLE CARPLAY, GROOT NAVI, MASSAGE, DYNAMISCHE KNIPPERLICHTEN, STOELVERWARMING, ALCANTARA SPORTSTOELEN, ADAPTIVE CRUISE, GETINT GLAS
€ 14.445,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 144.213 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TV-937-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Krimpenerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Giessenweg 2 |
Postcode | 2921 LP |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumkrimpenerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2019
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
Het is een nette en comfortabele auto, deze Volkswagen Golf, hij heeft 144213 kilometer gelopen. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen. Deze hebben bovendien een massagefunctie, zodat bestuurder en bijrijder altijd fit en soepel uitstappen. De sportstoelen zorgen ervoor dat u goed en comfortabel zit, ook als het gas erop gaat. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten zijn aan boord.
Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. Even niks om achter de auto te hangen? Dan is de elektrisch inklapbare trekhaak superhandig. Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die u simpel activeert met uw smartphone. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem met harde schijf. En deze auto heeft ook achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor en dvd-systeem als standaard uitrusting.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de forward collision warning in actie en waarschuwt meteen. Deze auto waarschuwt de bestuurder als die tekenen van vermoeidheid vertoont en kan zo ernstige ongelukken voorkomen. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u st
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.