Volkswagen Golf 1.4 TSI GT Sport - Nap - Automaat -

€ 7.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-07-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 169.959 km
Deuren 5
Kenteken 45-GJT-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI GT Sport - Nap - Automaat -


€ 7.250,-

Algemeen

Bouwjaar 04-07-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 169.959 km
Deuren 5
Kenteken 45-GJT-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam autovoertuigenhandel Alphen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Energieweg, 31
Postcode 2404 HE
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19745228 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovoertuigenhandelalphen.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Zeer mooie nette Golf GT Sport
- Nap
- Automaat
- Airco
- Stoelverwarming

Volkswagen Golf 1.4 TSI GT Sport - Nap - Automaat -

Kijk op onze Website voor de andere  OCCASIONS
www.autovoertuigenhandelalphen.nl 


- Kenteken: 45-GJT-3
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 07-07-2024
- Tellerstand: 169959 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAX
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1201 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Sportonderstel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


U ziet het al aan de buitenkant en u voelt het zodra u de krachtige motor start, deze sportieve Volkswagen Golf is gemaakt om prestaties te leveren. We hebben het hier over een auto uit 2008, hij heeft 169959 kilometer gelopen. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Voor het pittige uiterlijk én goed gesteund zitten zorgen de sportstoelen. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en buitenspiegels in carrosseriekleur.

Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Nooit meer last van een slapende rechtervoet dankzij de uitgekiende cruise control! Ook lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.

Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?

Bezoek onze Showroom
autovoertuigenhandel Alphen B.V.
Energieweg, 31
2404HE ALPHEN AAN DEN RIJN
0619745228
info@automotivealphen.nl
www.autovoertuigenhandelalphen.nl/

Ma    09.00 - 18.00 uur
Di      09.00 - 18.00

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie