Volkswagen Golf 1.5 eTSI STYLE CAMERA LED KEYLESS SFEER DSG7
€ 27.950,-
Bouwjaar | 04-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.450 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.450 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Hogendorp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 29 |
Postcode | 3133 EE |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42479253 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhogendorpautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Ledig gewicht: 1.265 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieur: black, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Financieren mogelijk.
Bent u (startende) ondernemer, zzp-er of particulier.
En wilt u financieren dat kan bij Van Hogendorp Auto's, we gaan direct aan de slag voor u
? Binnnen 24 uur een offerte/goedkeuring
?U bepaald uw aflostermijn.
?Met of zonder aanbetaling.
?Zonder jaarcijfers.
?U bepaald hoeveel u aflost en hoelang.
? Auto is van u, ook na het aflossen.
? Geen kleine letters, of onaangename verrassingen.
Communicatie is bij ons een pré, we houden nauw contact tijdens het proces zodat u goed op de hoogte blijft.
Wilt u meer informatie, neem gerust contact met ons op en vraag naar de voorwaarden.
Geheel vrijblijvend.
Onze afleverpakketten zijn in de prijs inbegrepen, geen bijkomende kosten!
Denk aan:
? Minimaal 6 maanden garantie. (Eventueel fabrieksgarantie)
Geldig APK bij aflevering 1 jaar.
? Auto's worden afgeleverd met poetsbeurt.
? Kilometer garantie.
? Ongevalvrij.
VOOR MEER FOTO'S WWW.VANHOGENDORPAUTOS.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.