Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport Pano Camera Dynaudio Nette auto

€ 24.950,-

Bouwjaar 17-03-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.971 km
Deuren 5
Kenteken X-154-LR Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 195 kW (266 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport Pano Camera Dynaudio Nette auto


€ 24.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-03-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.971 km
Deuren 5
Kenteken X-154-LR Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 195 kW (266 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Drechten-Motive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidstraat 10B
Postcode 3316 AP
Plaats Dordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34595321 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.drechtenmotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.318 kg
Laadvermogen: 562 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,6 mg/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard

Overige informatie
Basiskleur: wit / zwart

Wilt u aanpassingen aan uw nieuwe auto? Wij bespreken graag de mogelijkheden met u!

Inruil, financiering en garantie mogelijk.

Mocht u uw huidige auto willen inruilen, dan is dat uiteraard mogelijk. Graag ontvangen we dan per mail of whatsapp foto's van de in- en exterieur, kilometerstand en eventuele aandachtspunten van uw auto.

Ook voor financiering van uw nieuwe auto kunt u bij ons terecht. Onze specialisten adviseren en bemiddelen voor u in zowel particuliere als zakelijke financieringen.
Dus overweegt u om voor uw gemak per maand te betalen? Neem dan snel contact met ons op en vraag naar een van onze adviseurs!

Onze auto's worden standaard geleverd met minimaal 3 maanden huisgarantie. We kunnen u eventueel verlengde garantie aanbieden. Vraag hiervoor naar de voorwaarden.

Ons aanbod bestaat uit nieuwe en jong gebruikte auto's, met lage kilometerstanden en zeer rijk uitgerust tot aan de opties. Mocht uw gewenste model en/of uitvoering toch niet in ons huidige collectie staan, dan gaan wij ook graag voor u op zoek. Wij kunnen voor u het complete proces van aankoop verzorgen.

U bent van harte welkom voor een overtuigende proefrit. Om teleurstelling te voorkomen bel of mail altijd eerst voor een afspraak, zo kunnen wij u verzekeren dat de auto voor u klaar staat. Uiteraard zijn avondbezichtigingen ook mogelijk. Graag tot ziens!

Wij zijn van Maandag t/m Zaterdag telefonisch bereikbaar tussen 08:30-18:00.

DrechtenMotive heeft alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.

DrechtenMotive
Nijverheidstraat 10b
3316 PA Dordrecht
Tel: +31 6 34 59 53 21
Whatsapp: 06-34595321
E-mail: Info@Drechtenmotive.nl

www.DrechtenMotive.nl 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie