Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Trendline BlueMotion CLIMATE|STOEL.VER|CRUISE|V-A PDC|EL.RAMEN|LMV|APK
€ 8.000,-
Bouwjaar | 16-12-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.287 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-503-GH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Trendline BlueMotion CLIMATE|STOEL.VER|CRUISE|V-A PDC|EL.RAMEN|LMV|APK
€ 8.000,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-12-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.287 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-503-GH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pro Car Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grote Waard 25 |
Postcode | 2675 BX |
Plaats | Honselersdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 288826 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.procarcenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.133 kg
Laadvermogen: 657 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Zeer nette auto met onder andere Climate Control, Cruise Control, Stoel verwarming, Parkeer sensor voor en achter, Lichtmetalen velgen, Elektrische ramen voor en achter etc...
2 x Sleutels en Nationale Auto Pas aanwezig.
4 x Goede Banden.
Recent onderhoud gehad bij 115.xxx km
Vroeger kocht je een Volkswagen om z'n betrouwbaarheid, levensduur en hoogstaande techniek. En nu? Nu ook. Volkswagen, das Auto. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf , bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
In deze auto beschikt u natuurlijk over een navigatiesysteem. Het cd-wisselaar biedt glasheldere geluidskwaliteit, u bedient dit veilig via het stuurwiel. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Volkswagen zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Niet te snel, niet langzaam maar precies goed: laat dat maar over aan de cruise control. Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. Deze auto is voorzien van dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Variant is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt als de druk in een of meer banden te laag wordt. De hill hold control schakelt zichzelf automatisch in en uit op een helling. Zo rijdt u zelfs op de steilste wegen soepel weg.
Klin
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.