Volkswagen Passat

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-10-2007
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 197.258 km
Deuren 4
Kenteken 33-XV-XF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.168 cc
Vermogen 184 kW (251 pk)

Algemeen

Bouwjaar 22-10-2007
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 197.258 km
Deuren 4
Kenteken 33-XV-XF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.168 cc
Vermogen 184 kW (251 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam SN Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kethelweg 66
Postcode 3135 GM
Plaats Vlaardingen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42743440 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sncars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Aantal cilinders: 6
Ledig gewicht: 1.690 kg
Afmetingen (LxBxH): 4870 x 1820 x 1537 cm
Aantal zitplaatsen: 5
CO2-uitstoot: 39 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Motorrijtuigenbelasting: € 131 - € 149 per kwartaal

Betreft een nette VOLKSWAGEN Passat

Is geleverd in Nederland en volledig Volkswagen dealer onderhouden
3.2 V6 4 M Highline 250PK !

Km- stand 197.258 NAP
2 maal sleutel
Apk tot en met 22-10-2023

-Onderhoudshistorie aanwezig
-Onderhoudsboeken
-Onderhoudslijsten
-Kilometer registratie certificaat

Bijzonderheden:
-Schuifdak
-Parkeersensor
-Automaat
-Multimedia
-Climate controle
-Cruise controle
-El packet
-Airco
-Dim functie binnenspiegel
-El ramen voor en achter
-El spiegels
-Multimedia voorbereiding
-Telefoon voorbereiding
-Luxe interieur en afwerking ( GEEN SCHEUR TE BEKENNEN)
-Banden voorzien van diepe profielen

Kortom:
* LUXE VOLKSWAGEN Passat verkeert in GOEDE staat *

Uw nieuwe auto bezichtigen ? Dat kan !
Het liefst op afspraak en voorkom teleurstelling.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de onderstaande contactgegevens.

met vriendelijke groet,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie