Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life

€ 21.950,- incl. BTW

Bouwjaar 03-03-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 41.662 km
Deuren 5
Kenteken P-421-DF Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life


€ 21.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-03-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 41.662 km
Deuren 5
Kenteken P-421-DF Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wittebrug Autodealer (Forepark)
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Donau 120
Postcode 2491 BC
Plaats 's-Gravenhage
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)70 - 3429449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wittebrug.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2019 - nov 2023

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.152 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: Zwart met donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Leaseprijs: private lease vanaf € 399 p/m (60 maanden, 5.000 km); full operational lease vanaf € 358 p/m (48 maanden, 10.000 km); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 03-03-2026
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Het is niet alleen de bouwkwaliteit waar Duitse auto's om bekend staan, maar ook de rijkwaliteiten. Dat merk je achter het stuur van deze Volkswagen T-Cross. Dit is een dealeronderhouden auto waar altijd goed voor is gezorgd. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is deze Volkswagen een prettige auto om te rijden. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in hoogte verstelbare passagiersstoel horen tot de voorzieningen op deze auto.

Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Wat is de onderhoudsstatus van deze auto? U checkt het snel, simpel en overal via uw smartphone. De radio bedienen zonder uw handen van het stuur te halen: het kan in deze auto dankzij de audiobediening op het stuurwiel. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. Ook is de Volkswagen uitgerust met: airconditioning, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Het rijden met deze Volkswagen wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven

De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?

Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven

Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.

Plus

  • alles gewoon en vertrouwd
  • stoelen voor Europees postuur
  • prima rijeigenschappen

Min

  • duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto

Conclusie

Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.

De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.

Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.

Deel deze advertentie